خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/18 - 10:23
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
جعفری بروجنی اعلام کرد:

خیرین بروجن برای ساخت مسکن مشارکت کردند

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: از ظرفیت خیّرین بروجن برای ساخت مسکن استفاده شد، به عنوان مثال یک مجموعه 110 واحدی برای کارگران فاقد مسکن بروجن در حال ساخت است. 18 واحد مسکن محرومین روستایی ساخته و تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، امیرقلی جعفری بروجنی  اظهار کرد: در حوزه مسکن در استان چهارمحال و بختیاری گام‌های خوبی برداشته شده است. بنا شد به تعداد شهدای استان مسکن برای محرومین ساخته شود.



وی افزود: پس از 12 سال تصویب طرح جامع شهری بروجن در سال گذشته انجام شد که این طرح جامع زمین‌هایی را به شهر  ملحق می‌کند و مسئله زمین حل می‌شود. مسکن برای 82 خانوار دو معلول به بالا در بروجن در نظر گرفته شده است که زمین اختصاص داده شده است و پیگیری می‌شود.



نماینده مردم بروجن در مجلس شورای سلامی با بیان اینکه اولین تعاونی مسکن کارگران کشور در بروجن شکل داده شد که این کار بسیار بزرگی بود،  گفت: از ظرفیت خیّرین بروجن برای ساخت مسکن استفاده شد، به عنوان مثال یک مجموعه 110 واحدی برای کارگران فاقد مسکن بروجن در حال ساخت است. 18 واحد مسکن محرومین روستایی ساخته و تحویل داده شد. 



وی عنوان کرد: مشکل اصلی در محله الهیه بروجن حل شد و تحویل شهرداری بروجن داده می‌شود‌. برای زیرساخت‌ها اعتبارات خوبی مصوب شده است‌. در مجموعه محله‌های طلاب و سلیم هیچگونه زیرساخت اصلی وجود ندارد که اعتباری در نظر گرفته شد و سند دار شدن از دیگر مسائلی بود که حل شد.



این نماینده مردم در مجلس با بیان اینمه رشد مسکن ملی در بروجن مطلوب است، تصریح کرد: در بلداجی برای نهضت ملی مسکن زمین وجود نداشت که اقدامات خوبی صورت گرفت و مسئله حل شد. امید است با حرکت‌های خوبی که در شهرستان بروجن برای ساخت مسکن صورت گرفته در سال‌های آینده شاهد به ثمر نشستن آن باشیم تا مردم بتوانند استفاده کنند.



نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در زمینه زیرساخت‌ها یکی از کارهای بسیار خوبی که در شهرستان بروجن انجام گرفته این است که تمام شهرستان تحت پوشش مخابرات است، قسمت‌هایی در شهرستان نیاز به فیبر نوری، آنتن و ... داشت که انجام شد. 



جعفری گفت: در روزهای سخت کرونایی که مدارس غیرحضوری شده بودند، دانش آموزان چند روستا فاقد اینترنت بودند و شاهد بودیم که دانش آموزان نمی‌توانستند از اینترنت استفاده کنند اما هم اکنون حداقل 4 سوئیچ را که برای تقویت آنتن دهی موبایل و تلفن بود در شهرستان بروجن راه اندازی شده است. خوشبختانه تمام شهرستان بروجن تحت پوشش آنتن دهی موبایل و اینترنت است و روستاها دیگر مشکلی در این زمینه ندارند./



پایان پیام

  • کد خبر : 364599
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار